System rezerwacji online

Szanowni Klienci, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom 28 marca 2016 r. uruchamiamy nasz system rezerwacji online. Aby przejść do systemu rezerwacji online należy kliknąć ikonę "Rezerwacje bowling - squash" znajdującą się w prawym dolnym narożniku na stronie głównej. Przez system ten można zarezerwować tory bowlingowe i kort do gry w squasha. Mamy nadzieję, że spełni on Państwa oczekiwania. Chcielibyśmy podkreślić, że system ten jest dla nas nowością i razem z Państwem będziemy go testowali w związku z tym czekamy na Państwa uwagi i sugestie. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek błędu prosimy o kontakt.

Uwaga! Jeżeli korzystają Państwo z programu antywirusowego ESET NOD32 system rezerwacji nie będzie działał poprawnie. Aby skorzystać z rezerwacji online należy wyłączyć w nim opcję monitorowania http.

Poniżej kilka wskazówek:

- po przejściu do systemu rezerwacji online, ukaże się widok tygodniowy, na którym w kolorach zgodnych z legendą widoczne są dostępne tory i kort do gry w squash’a w poszczególnych dniach i godzinach, na szaro natomiast zaznaczone są elementy niedostępne. Po kliknięciu w dowolne miejsce otworzy się panel rejestracji/logowania,

- Założenie konta jest konieczne, aby dokonać rezerwacji online. W przypadku gdy nie zgadzają się Państwo z regulaminem i nie wyrażają Państwo zgody na przetwarzanie danych osobowych zachęcamy do dokonania rezerwacji telefonicznie lub osobiście w Centrum Rekreacji Oborniki. Aby założyć nowe konto należy kliknąć ikonę „Nowy użytkownik”. Wyświetli się „Regulamin rezerwacji online kortów do gry w squasha lub torów bowlingowych”, który należy zaakceptować, aby utworzyć konto. Polem obowiązkowym przy tworzeniu nowego konta jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Po zaakceptowaniu regulaminu i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy kliknąć dalej. Następnie należy podać adres e-mail, hasło, imię, nazwisko, adres oraz telefon. Jeśli formularz został wypełniony poprawnie na wskazany przez Państwa adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć, aby nowoutworzone konto stało się aktywne.

- aby zalogować się do swojego konta należy wpisać e-mail na który zostało założone konto oraz hasło i klikając ikonę „Zaloguj”,

- po zalogowaniu mogą Państwo sprawdzić poprawność swoich danych i w każdym momencie je edytować oraz zmienić hasło dostępu do konta,

- rezerwacja biletów – w lewym górnym narożniku znajduje się legenda oznaczeń na widoku tygodniowym. Klikając w kwadrat z interesującą Państwa datą i godziną, pod terminarzem ukaże się koszyk z szczegółami zaznaczonego elementu (nazwa, opis, ilość, cena, suma). Jeśli omyłkowo zaznaczyli Państwo element, którym nie są Państwo zainteresowani proszę kliknąć „Wyczyść koszyk”. Poniżej koszyka wyświetla się informacja „Twoja rezerwacja wygaśnie za: …”, po 5 minutach niepotwierdzona rezerwacja zostanie zwolniona. W celu potwierdzenia rezerwacji należy kliknąć „Rezerwuję”. Po potwierdzeniu rezerwacji wyświetli się koszyk, z powtórzeniem szczegółów rezerwacji, aby potwierdzić rezerwację z koszyka proszę kliknąć „Zarezerwuj”, jeśli jednak zmienili Państwo zdanie klikamy „Usuń z koszyka”. Na Państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z załączonym plikiem w formie pdf, który należy wydrukować lub okazać w kasie na urządzeniu mobilnym,

- jeśli z jakiś przyczyn nie będą mogli Państwo zrealizować swojej rezerwacji proszę zadzwonić do nas, abyśmy mogli anulować Państwa rezerwację,

 - jeżeli zdarz się Państwu zapomnieć hasła dostępu do swojego konta należy kliknąć na ikonę „Zapomniane hasło”. Następnie należy wpisać swój adres e-mail, na który założone zostało konto i potwierdzić klikając „Wyślij”. Na e-maila otrzymają Państwo wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła. Po kliknięciu w link z wiadomości będą Państwo mogli zmienić hasło na nowe, zmianę należy potwierdzić klikając „Zmień”. Teraz możesz już ponownie korzystać z naszego systemu rezerwacji.

Opublikowano: 25.03.2016r.